Ater till kylan....

I London ar det kallt....javligt kallt! Idag nar jag vaknade var det fan inte mer an 15 grader i mitt rum! Jag sov med mias tacke tva av mina tacken o tva filtar. Jag fros inte men jag var ju inte supervarm heller! Hur ska det ga nar Mia kommer hem o vill ha sitt tacke? vi far nog dela sang tror jag tills koldknappen forsvunnit!

Julen var mysig, ville inte aka hem asso! Resan hem gick supersmooth, trodde jag skulle behova stressa men tack vare att jag akte utan bagage sa gick det ju jattefort allt! Tur att jag kopte tva bocker nar jag var pa flygplatsen for nar jag kom hem hade vi ingen el o ingen varme sa jag krop ner i sangen o laste bok tills jag somnade. Hade ju tankt ga upp o fixa lite, kopa gas o el tillexempel men jag vaknade till klockan nio o typ vande mej i sangen o sov vidare till 7 imorse! Mkt on my mind just nu o det blir svart att sova riktigt lugnt!

Me and my heart we got issues
Don't know if i should hate you or kiss you
Damn, I wish that i could resist you
Can't decide if i should slap you or kiss you
 

Laters

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej gullet ;) skulle bara säga att du har din lila fina sjal kvar hos mig...Bara så du vet!! :)



Ta hand om dig och köp ett täcke till...

Puss puss

2008-12-30 @ 00:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback