En halv liter O'boy senare...

...sa mar jag susen :) sager man sa pa svenska? jag blandar ihop sa mkt sant dar nu for tiden, hemskt!

Fabric var amazing! I Loved it! Markte iget av droger o folk som var fuckade, faktiskt! Det ar ju kant som lite utav en knarkhala. Jag diggade som fan, alskade musiken! Blev pa liiiite daligt humor av langa koer o vantande, stackars de som forsokte ga forbi for deras "vanner star darborta o vantar pa oss". Forsta gangen var det ok men tolfte gangen fick jag damp hahahah lite Kilburn har allt kommit fram i mej lol Skulle aaaallldrig sagt ifran forut! Men det har ju oppet till 8 sa det ar ju ingen bradska o komma in :P

Slutet av kvallen blev smarre kaotiskt, Amanda o jag gick omkring ett bra tag i kylan o letade buss, jag hade ju glomt mitt bankomatkort sa inga pengar till taxi. Det ska ju namnas att jag hade en guldpaljettklanning som gick till ungefar halva rumpan o en skinnjacka, det var mkt kallt. Pa trappan mots vi av Mia o hennes polare, Mia hade glomt nycklarna o de hade suttit o vantat i typ 1.5h pa oss :S Men fem i varat rum sa var marmen snabbt uppe igen. Somnade val vid hal 7 i morse, bra jobbat!

Nu vill jag bara kolla pa tv pa datorn o kanske ga en promenad med Amanda, kaka nanstans, JAG VILL HA FETT!!

Lite photos fran helgen

  

    

Resten far inte vara med  hahahhaha

See you soon!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HUUUNIII!!!



Miss you!!!



Ikväll blir det party i playan....ska supa nere emily o soffan haha!!! har vart ute skit mkt här, ingen lung stund haha.....om man inte går ut en kväll känns det typ som man e as tråkig haha. men ibland måste ma få vila elle hur :P.....

har du läst nått på resedagboken??

Ikvälls ska vi ut påmiddag med alla teamen o sen sk ajag möta uppp sötisrana!!!

Hur går det med dina planer att flytta hem??

jag kommer hemi aprilo blir hemma till oktober tror jag o sen kanske jag åker igen :P

vill se dig!!!!!

massa pussar på dig

hälsa maria oxå!

2008-12-08 @ 20:24:10
Postat av: memme

så kul o het maria är i grönt hår! oh jag såg mina kort på spegeln bakom dig på ett kort..jag blir så fjantigt nostalgisk när jag ser rummet..ohhhhhhhhh puss

2008-12-09 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback