Fredag=bloggdag eller vad?

Fredag igen! sjukt skont! I veckan har jag varit duuuktig! Gymmat o stadat o diskat o lagat mat sa nu ar det lekdags ;)

Haromdagen pratade jag med Lisa, aahh saknar henne massor!!! ont i hjartat gor det ibland! hoppas att hon kan komma ifran sa vi kan ses i jul! HALK hahah

Jag ska nog sluta planera mina helger! Forra veckan nar jag sa att jag skulle ta det lugnt sa ringde telefonen typ 5 min senare o jag var inte svarovertalad pa fylleslag i harliga (not) Kilburn! Men lite planering har jag iaf sagt den har helgen.

Ikvall ska jag traffa Mariam som ar i stan :) kulit som fasen! Vi ska ses hos ia o matilda kommer oca o jag vet inte om det ar nan mer. Kanske svanger in pa the lion o traffar Carlie & co en stund.

Imorn ar det FABRIC som galler, men forst ska mia o jag ga o handla utkladningsklader hahaha jag sager inte vad vi ska va men det kommer bilder sa ni far se :)

Sondag gym, forhoppningsvis om jag inte kanner mej alltfor bakis. Kanske kolla pa Happy go lucky som vi kopte for tre veckor sen o inte hunnit kolla pa. Vi far se vad vadret tillater sa att saga.

Nae nu maste jag borja putsa lite pa mitt yttre om vi hamnar i Notting Hill som planerat vill man ju inte se alltfor sliten ut! Tank vad smink kan gora! :)

Laters!!
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback