Jul pa G!

Jag ar hemma efter en jobbig helg. Det gick sa fort bara. Nu ligger han i jorden dar "han ar kommen fran" men kanns anda som att han finns har o nu. Kanns inte som att det blev ett avslut men sant har tar val tid antar jag....

La mej i sangen nar jag kom hem fran jobbet just, det skulle jag inte gjort!! och annu varre, jag satte pa datorn! Sa latt att fastna. Men det gar inte, for jag maste packa!! :) Jag ska hem till Sweden! Kan inte beskriva hur mkt jag langtar! sista manaderna har varit grymt jobbiga. nu vill jag andas ut.

Har en inre oro, igen, som alltid efter en viss tid pa samma stalle. Det river en orkan i mej som inte lugnar sej forran jag har flyttat pa mej. Jag vet hur den funkar. Det ar val Zigenaren i mej, som gor att det kanns som att jag aldrig hittar hem.
     
Nae lite forandring skadar ingen! jag ska nog smida lite nar jag ar hemma o se om det ar nan som gar i samma tankar...

Nu maste jag packa!
See you soon:)

love H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback