Sondags-sliten

Jag borde stada egentligen, borde ga till laundretten o tvatta mina klader eftersom varan tvattmaskin har gatt sonder o jag har snart inga rena klader kvar!

Det var firmafest i fredags. Fri sprit=mkt drama o mkt kareoke! Kom hem sent o upp tidigt sen pa morgonen o traffa Emma o Sharon i Welwyn Garden City. Pa bio med brorsan sen pa kvallen o sa X-factor finalen innan vi tog taget hem.

Lantar till jul. Vill hem till swe o bli ompysslad o godd. nu ska jag till gymmet o fa ut mina aggretioner.

sugit inlagg - sugit liv just nu

Bye

En bild pa min nya ljusslinga, mysig va?!


Kommentarer
Postat av: memme..igen

oh vad fint!! jag vill också att du ska komma till Sverige!!

2008-12-14 @ 17:40:45
Postat av: natalie.

när kommer du hem hit till linköping? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback