Amuni <3

Jag ar en dalig vaaaan! :'( Fastan jag tanker pa dej varje dag min amuni sa har jag inte sagt Grattis pa 21-ars dagen!!! fy skams pa mej men det kanske far bli lite kompensationspresent nar vi ses i jul...LOVE YOU!!

Jag har iaf kammat till mej, nu ska jag kolla hollyoaks, sen kuta till gymmet o duscha for varan dusch ar sonder/vattnet blir inte varmt+att harfonen har gatt sonder o jag vill look my best nar min kisin vitamin o Morbror kommer imorgon :)

Sen har jag ett harligt rykande farskt avsnitt av DH o mysa ner mej till i mina nya fina lakan lagom tills att mia rullar in lite rund om fotterna for andra gangen den har veckan hahaha det ar ju skont att nan kan halla igang utan att bli typ sjuk varje gang man ar ute o festar :P

Usch, det finns en van till en van som jag tror gar igenom det jag precis har gatt igenom. Det ar det sorgligaste som kan handa en. Vet att jag hade viljat prata med nan som hade gatt igenom samma sak men det ar inte my place...sa kan jag ju ha fel oxa!

Det finns en tjej har i England som gor de roligaste/arligaste/mest shockerande texterna o riktigt bra musik. En av hennes karleksforklaringar later tex:

Birds can fly so high
And they can shit on your head, yeah?!
They can almost fly into you,right?!, and make you feel so scared
But when you look at them and you see that they are beautiful
Thats how I feel about you

-Kate Nash-

nej nu ska jag gaaaaaaaaaaa!

puss

Kommentarer
Postat av: memme

huni jag saknar dig!! ska bli så mysigt när din familj ska komma till oss o äta i jul. ha det så bra o så jäkla jobbigt med duschen haha

2008-11-21 @ 20:00:23
Postat av: amuni

men guuud gumman! det är luungt!:)

Puss på dig

2008-12-06 @ 00:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback