Antligen Fredag!

O sa skont med fredag!! Vet inte vart den har veckan tog vagen??? Hoppas inte helgen gar sa fort!

Idag valde jag bort drinkar med arbetskamraterna. Min kropp ar inte 100 an o jag vill inte gora det varre o det gor man om man dricker alkohol. Jag vill ju borja trana!! Nej istallet blir det filmmys med syrran som numer ser ut sahar

 Hon blev a fin sa! Lite lika ar vi nog nu!  Vi ska nog gora en gang till ikvall sa det blir mer brunt. en liten smygis dar oxa med mitt "nya" har. Kanner ni igen mej??? hahahah

Imorgon sa ska kara Savva, varan handyman komma o kolla pa boilern sen sa ka jag pa stan o handla julklappar(!!!!) och en ar det utgang!! ska bli sa grymt skont o daaaaansa!!

Sondag 09.00 - Personal training, vad tror hon om mej??

Shabba!

Huni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback