Coming back :)

Kommit hem fran frissan just, ar nog varldens trakigaste person nar det kommer till mitt har!! Det ar bara toppa heeeela tiden. Men jag kollade pa lite inspirerande harfarger hehe det ar mkt mojligt att det blir lite forandring innan arskiftet :)

Annars kanner jag mig otroligt peppad pa typ allt faktiskt! Har inte kannt mej sahar positiv pa valdigt lange, kanns sa himla skont att jag inte har fallit ihop totalt, I'm on my way back!!! ;)

Nagon som ar mkt modigare an jag nar det kommer till har o stil ar ju min superstar syrra maria. Imorgon ska hon ga fran platina blond till brunett :) Det kommer bilder jag lovar! Undrar om vi kommer bli lite lika hahahah

My body is not a happy body! Men det ska andras pa! Jag har gymkort o det ska banne mej anvandas nu i vinter, jag vill inte bli Grishannah hahaha pa insidan ar jag alltid Grishannah men pa utsidan ar det inte kul! Sa det ar bast o ta tag i det nu nar det ar bara lite kultinghannah  okej nu maste jag sluta yra Memme du fattar ju iaf hehe intis rolis!!

Det ar natt jag har sa svart for. Det ar att slappa folk som vart en del av ens liv. Jga vill halla kontakt med alla som jag nansin har kommit bra overens med men nagot som jag lart mej under den har bravuren, nar jag har varit sa otroligt nere o lessen det ar att jag ar inte superwoman!! Jag har blivit mansklig i mina egna ogon, jag har fatt medkanslighet for mej sjalv. For finns det nagon som kor over en sa mkt som en sjalv? Jag har alltid varit sa duktig pa att satta mina kanslor at sidan, lagga locket pa o da klarar man mkt!! Nastan allt for man ar inte riktigt mansklig pa natt vis. Men en san situation som jag har varit i gor att det inte gar att bortse fran sina kanslor,tankarna i huvudet tar over o forsvinner inte forran de far bli tankta. Jag ar inte samma person, kanske battre? Fast fick jag valja sa skulle det ju aldrig ha hant. Jag skulle vart superwoman foralltid bara det inte behovde handa...

Oj vad allvarligt det blev! hahah Men sa ar det!

Take care
love
Hannah

Kommentarer
Postat av: memme

jo myckis rolid med kultishannis :) jag hade nästan glömt det språket, tack för att du påminde mig o lyste upp min morgon lite haha pussssss

2008-11-28 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback