Fisljummet....:S

Har forsokt att varma upp mej lite med ett bad. Det gick sadar kan man saga, blev bara fisljummet o sen upp till ett snorkallt rum, INTE OKEJ!

Inget kan beskriva hur viiiidrigt det ar att ga upp pa morgonen till ett rum som ar 15 grader varmt!!! Ar det konstigt att jag snoozar i en timma o ligger klarvaken o laddar for att ga upp???!!!

Idag var det soligt, kul att man fick se solen genom fonstret en stund idag pa jobbet. Nar man slutar ar det ju inte ens ett uns med ljus ute. Sa trott man blir utav det!

Nu ska jag fona haret o dra uuuuut pa det sa det blaser varme pa mej en stund o sen ska jag mysa ner mej i min stora sang o kolla pa hollyoaks o toppform, maste ju underhalla ostgotskan;). Mycket stor mojlighet att min fina syster kommer o joinar mej o ger lite varme <3

Laters!

Kommentarer
Postat av: memme

jo!! jag kan beskriva hur vidrigt det är att gå upp i ett rum med 15 grader...04.45 på morgonen!!jag borde va där o pusha på dig för att studsa upp ur sängen :) du har iaf. sol, här har det regnat dygnet runt, varje dag i en vecka..såååå deppigt. o idag fick vi inbjudan till en tvärsåterförening den 20:e december :)

saknar dig huuni PUSSS

2008-11-12 @ 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback