Host dagar!

Den har veckan har gatt sa himla fort! Jatte stressigt pa jobbet + att Carlie sviker o inte kommer in for hon har ont i huvet o jag far ta ALLT sjalv. Jag skamtar inte, 4 telefoner bara till mej + allt annat som ska goras. Men dagen gar fort o sen stupar jag nar jag kommer hem.

Igar var det bonfire night o hela Primrose Hill lyste i varldens alla farger. trevligt o mysigt tills typ elva da borjar det bli lite irriterande. Klockan tolv ar det jaaaavligt irriterande kan jag saga!!! Nar blev jag en san party pooper?

Jag kommer ihag vad jag gjorde for exact ett ar sedan. Jag saknar dej! Varfor blev det sadar o varfor tanker jag pa det fortfarande??!!!

Nu borjar ju mitt lilla medical problem att dra sej tillbaka, wiiihuu! I just might be back on track soon! :) fan en hel manad av the bloody hell mina vanner, det ar inte att leka med!!

Oh, my God!!!
Jag har bara fem ar pa mej
Att traffa mannen i mitt liv
Att resa jorden runt
Att skaffa en utbildning
Att hitta ett hus pa landet i Sverige
Att gora karriar
Att fa mitt forsta barn

Nar jag var liten tyckte ju jag att 26 var sa mycket
Men tiden gar fort
Och planer raseras
Nej lite middag tills min angel kommer hem kanske?

Shabba xx

Kommentarer
Postat av: memme

jag saknar dig nu när jag är hemma i lkpg. så mysigt att ni ska komma på middag, den 27:e blev det nu. skönt att du blir bättre huni!! fan jag behöver gå till primark o köpa underkläder,kan dom inte öppna det här hemma eller? jaja PUSSSS

2008-11-07 @ 18:16:22
Postat av: suni

hej baby

Ska du inte komma till swe i höst eller är planera ändrade till USA?

saknar dig sjukt mycket. Jag drömde inatt att jag var i London, och sen var jg tvungen att åka hem en dag tiduagre så vi hann inte träffas, fatta vilken frustration jag vaknade med.....

Love you always /S

2008-11-08 @ 14:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback