I hate Sundays without You!

Josses, vad det regnar ute. Idag igen!! I protest mot vadret har jag ju inte kopt mej nagot paraply dessa tva ar och 3 manader(!!!) som jag har bott i Europas regnigaste land. Det kanske ar dags nu for det ar sjukt vad det forstor ens mood nar man har klatt upp sej o fixat haret o sa blir det forstort pa tva roda nar man gar utanfor dorren.

Igar akte jag o Mia till Hatfield, efter att ha hoppat pa fel tag! Vi markte ju saklart inget for vi hade borjat spara lite pa taget eftersom vi var sjalva i vagnen, vilket borde varit en stor ledtrad i sej men vi satt o mumsade pa frukost fran Marks and Spencers o borjade kanna av energin efter raspberry oatmeal and yoghurt smooties!
 
    

Men sen nar taget stannade i mitten av ingenstans sa var det bara att confess for ticket masterman o han var helt otroligt snall o jag kannde mej helt otroligt korkad men vi slapp iaf 800 spann i boter!! Piew!

Lille Joseph har blivit sa stor!! Myyysig dag men idag har jag ont i armarna av att bara runt pa honom, jag maste verkligen till gymmet imorrn!!! Skandal!
       

Lordag kvall blev messy, men vad hade jag forvantat mej??!! Amanda foljde med mej men jag hittade ju inte till stallet vi skulle till, sa javla dum i huvet o inte ta reda pa det, o Carlie svarade inte pa telefonen!! Sa blota o jadrigt arga(jag var arg men Amanda var mest hungrig hahah) sa begav vi oss hemmat. Kopte godis pa vagen hem o laddade for Desperate Housewives men nar mjukis brallorna ar pa sa ringer ju saklart Carlie. Hon har skickat en taxi efter mej for jag har inte turned upp <3 sa pa med dressen igen o smalla i mej lite mnms for energy o sa till partyt! And the rest is history! Ett som ar sakert ar iaf att jag gjorde ratt val, eller hade du betett dej sa har om jag inte hade gjort det?

Idag ville jag vakna med Suni hemma i Nasby o vara liten o ga o fodra hastarna o ata rostisar med ost o skinka o dricka Sun tea o lasa Min Hast!!! Miss You Babe!! Usch jag grater!!!

When the rain is blowing in your face
And the whole world is on your case
I could offer you a warm embrace
To make you feel my love

When the evening shadows and the stars appear
And there is no one there to dry your tears
I could hold you for a million years
To make you feel my love


LOVE ALWAYS! H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback