Kusin vitamin!

En regnig sondag utanfor. O kallt!!! Det snoade i gar natt sa Alex, jag markte inget for vi vinklar ju aldrig persiennerna nar det ar sa har kallt for det slapper ut varme o den ar vardefull :)



Vilken underbar helg vi har haft! Fast jag har kannt mej lte som att jag vart i en dimma, lite overkligt att tanka tillbaka pa allt nu.

I fredags efter jobbet sa skyndade jag mej till stan for att traffa min Kusin o Morbror o hans tjej Birgitta. Helt konstigt att se dem mitt i min varld, de hor ju hemma i Mjolby hahaha men underbart saklart! Vi strosade runt bland 1 miljon folk som var ute o kollade pa allt harligt julpynt runt i centrala London o underbara Carnaby Street slog det mesta!

Far se om jag kan fa bilder av Micke sen. Kakade grekisk sallad pa ett jattemysigt stalle i Covent Garden, dit ska vi nog igen jag o Mia o sa strosade vi lite till :) Hemma i Primrose drack vi oboy o krop i sangs. Jag o Mia delade sang for Robin sov har o tur var val det for det blev typ -3 grader pa natten!! Huvaligen!

Lordag upp vid 9 ga o kaka frukost pa Foggs o sen ta oss till Stanford Bridge det var ett jadra stahej o med Robin stackarn som aldrig akt tunnelbana i hea sitt liv blev mosad med framlingar en kilometer nedanfor marken, inte kul men han gjorde det for Chelsea!!! hahaha

Nar vi kom dit sa skulle vi kaka lunch, tre ratters o gissa om det var lyxigt o underbart gott??!! Robin som ater pizza hamburgare o potatis i vanliga fall var val inte sa imponerad men jag var eld o lagor!! o sa fick jag en flaska vin till maten oxa hahahah men jag drack bara ett glas, kusinen ar ju bara 16 ar maste ju vara lite foredommesfull!(ar det ett ord?)

Matchen var bra, vi gjorde mal fast det blev bortdomt(why?) o stamningen var pa topp. Far alltid rysningar nar jag gar in dar o ser det bla havet av supportrar o deras roster i unison

Blue is the coulor
Football is the game
We're all together and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
Cus Chelsea, Chelsea is our name

Det ar de mer rumsrena/den enda rumsrena ramsan om man sager sa hahaha Konstigt att man kan kanna sa for en fotbollsklubb!

Efter matchen sa motte vi upp Stuart o Sharon o Simon. Vi gick pa Chelsea puben...:S kanske inte idealt for en 16 aring o han sag lite skrajsen ut ett tag men det gick over snart. Det var olkastande (hor till en av ramsorna, lets go fucking mental) o ner pa kna, heeeela pubben gick ner pa kna otroligt komiskt hahhahah oxa en ramsa o da maste man gora det hahahah Harlig stamning! Men vidare gick vi af till Picadilly Cirkus for en sista maltid med Morbror o Birgitta. Synd att det bara ar tva dagar i princip men det ar battre an inget! o nu ses vi ju om tre veckor oxa, det hjalper vid hejda.

Idag ska jag ata kakor, dricka te och kolla pa film. Sag pa Stardust igar natt med Mia, den ar sa himla BRAAAA!! se den om ni inte har sett den!!!

shabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback